Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

zaangażowanie

Liczba pozycji: 45
  • CENA NEXTO

    Sukces Lidera. Jak budować zaangażowanie pracowników. Część 2 – ebook

    Katarzyna Dąbrowska  

    „Sukces Lidera” to kompendium budowania zaangażowania pracowników. Prowadzi lidera krok po kroku, od rekrutacji i zatrudnienia, przez rozwijanie pracowników, przygotowanie sukcesorów, utrzymanie pracowników, docenianie ich, aż po rozstanie — z klasą i szacunkiem. Książka pokazuje jak budować partnerskie relacje, oparte o zaufanie i jak na co dzień budować i utrzymywać wysoki poziom zaangażowania w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,97 zł 66,63 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,97 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie kapitałem ludzkim a zaangażowanie pracowników – ebook

    Dagmara Lewicka  

    Celem głównym niniejszej monografii jest identyfikacja relacji zachodzących między systemem zarządzania kapitałem ludzkim (ZKL), zaufaniem organizacyjnym a zaangażowaniem pracowników. Podstawowym pytaniem prowadzonego postępowania badawczego jest: w jakim stopniu jest możliwe wywieranie wpływu na zaangażowanie pracowników dzięki systemowi ZKL i zaufaniu organizacyjnemu? Cele szczegółowe niniejszego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Gamification: Jak wygrać zaangażowanie respondenta – ebook

    Anna Gorączka   Michał Protasiuk  

    Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań...

    Data dostępności:

    Cena: 57,60 zł 64,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej – ebook
    CENA NEXTO

    Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej – ebook

    Edyta Gołąb-Andrzejak  

    Zaangażowanie klienta (ang. customer engagement, CE) lub zaangażowanie konsumenta (ang. consumer engagement, CE) zaczęło być przedmiotem zainteresowania praktyków marketingu w związku z dynamicznym rozwojem nowoczesnych technologii i postępującym procesem cyfryzacji społeczeństw w ujęciu globalnym w XXI wieku. Równocześnie, od początku XXI wieku obserwujemy wzrost zainteresowania tym zagadnieniem wśród...

    Data dostępności:

    Cena: 23,63 zł 26,25 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sukces lidera. Cz. 1. Jak budować angażujące przywództwo – ebook

    Katarzyna Dąbrowska  

    Przewodnik angażującego stylu przywództwa. Pokazuje jak zaangażowanie pracowników naturalnie się zmienia i jaki Lider może mieć na to wpływ. Książka pełna pytań i zadań z sesji mentoringowych i coachingowych, wspiera rozwój twoich kompetencji jako menedżera, analizę twoich mocnych stron, twoich wartości i twojej wizji przywództwa. Wzmacnia i uspokaja w tych niespokojnych czasach.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 79,06 zł 87,84 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,06 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa – ebook
    CENA NEXTO

    Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa – ebook

    Michał Kucia  

    W niniejszej pracy podmiotem rozważań jest klient postrzegany jako osoba indywidualna kupująca i/lub użytkująca produkt bądź potencjalnie nim zainteresowana. Głównym celem pracy jest zaprezentowanie koncepcji zaangażowania klienta w kontekście wykorzystania jej w działalności marketingowej przedsiębiorstwa. W rozdziale pierwszym podjęto studia nad klientem różnorodnie definiowanym w obrębie dziedzin...

    Data dostępności:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Charyzmat mordercy – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Charyzmat mordercy – audiobook

    A. M. Honkisz  

    Dominick Aven jest policjantem, a Sara Higgins dziennikarka śledczą. Dzieli ich niemal wszystko, łączy wręcz obsesyjne zaangażowanie w wykonywaną pracę i wzajemnie okazywana niechęć. Pomimo tego, oboje czują, że jakaś potężna, pierwotna siła nieustannie ich do siebie przyciąga i budzi pożądanie. W mieście dochodzi do brutalnego morderstwa studentki. Prowadzący śledztwo Aven dostrzega jego rytualny...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,49 zł 24,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Totentanz – audiobook
    CENA NEXTO

    Totentanz – audiobook

    Mieczysław Gorzka  

    „Nie da się uciec od nierozwiązanych problemów z przeszłości. Rany same się nie zabliźniają, mogą tylko przyschnąć. Wystarczy drzazga, żeby znowu zaczęły krwawić”. Śmierć objęła rządy w mieście. Wśród młodzieży mnożą się samobójstwa, wrocławska policja znajduje zwłoki zamordowanych młodych kobiet, płatny zabójca rozwiązuje problemy w światku handlarzy narkotyków. Kiedy spotyka się twarzą w twarz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook

    Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska   Krystyna Iwińska-Knop  

      Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Nauka o finansach. Przegląd dorobku ośrodków akademickich – ebook

    Krystyna Piotrowska-Marczak   Bożena Mikołajczyk   Joanna Fila  

    Z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Finansów i Bankowości powstała publikacja, której celem jest prezentacja dorobku nauki o finansach ośrodków akademickich w Polsce. Aby zachować wysoką jednolitość prezentacji PSFiB zaproponowało skoncentrowanie się na dwóch obszarach: kierunkach badań i prezentacji publikacji uznanych za szczególnie ważne, a zarazem reprezentatywne dla każdego ośrodka. Przyjęta...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 45

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA