zaangażowanie
Liczba pozycji: 45
Sukces Lidera. Jak budować zaangażowanie pracowników. Część 2 – ebook
Katarzyna Dąbrowska
„Sukces Lidera” to kompendium budowania zaangażowania pracowników. Prowadzi lidera krok po kroku, od rekrutacji i zatrudnienia, przez rozwijanie pracowników, przygotowanie sukcesorów, utrzymanie pracowników, docenianie ich, aż po rozstanie — z klasą i szacunkiem. Książka pokazuje jak budować partnerskie relacje, oparte o zaufanie i jak na co dzień budować i utrzymywać wysoki poziom zaangażowania w...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie kapitałem ludzkim a zaangażowanie pracowników – ebook
Dagmara Lewicka
Celem głównym niniejszej monografii jest identyfikacja relacji zachodzących między systemem zarządzania kapitałem ludzkim (ZKL), zaufaniem organizacyjnym a zaangażowaniem pracowników. Podstawowym pytaniem prowadzonego postępowania badawczego jest: w jakim stopniu jest możliwe wywieranie wpływu na zaangażowanie pracowników dzięki systemowi ZKL i zaufaniu organizacyjnemu? Cele szczegółowe niniejszego...Data dostępności:
Data publikacji:
Gamification: Jak wygrać zaangażowanie respondenta – ebook
Anna Gorączka Michał Protasiuk
Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań...Data dostępności:
Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej – ebook
Edyta Gołąb-Andrzejak
Zaangażowanie klienta (ang. customer engagement, CE) lub zaangażowanie konsumenta (ang. consumer engagement, CE) zaczęło być przedmiotem zainteresowania praktyków marketingu w związku z dynamicznym rozwojem nowoczesnych technologii i postępującym procesem cyfryzacji społeczeństw w ujęciu globalnym w XXI wieku. Równocześnie, od początku XXI wieku obserwujemy wzrost zainteresowania tym zagadnieniem wśród...Data dostępności:
Sukces lidera. Cz. 1. Jak budować angażujące przywództwo – ebook
Katarzyna Dąbrowska
Przewodnik angażującego stylu przywództwa. Pokazuje jak zaangażowanie pracowników naturalnie się zmienia i jaki Lider może mieć na to wpływ. Książka pełna pytań i zadań z sesji mentoringowych i coachingowych, wspiera rozwój twoich kompetencji jako menedżera, analizę twoich mocnych stron, twoich wartości i twojej wizji przywództwa. Wzmacnia i uspokaja w tych niespokojnych czasach.Data dostępności:
Data publikacji:
Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa – ebook
Michał Kucia
W niniejszej pracy podmiotem rozważań jest klient postrzegany jako osoba indywidualna kupująca i/lub użytkująca produkt bądź potencjalnie nim zainteresowana. Głównym celem pracy jest zaprezentowanie koncepcji zaangażowania klienta w kontekście wykorzystania jej w działalności marketingowej przedsiębiorstwa. W rozdziale pierwszym podjęto studia nad klientem różnorodnie definiowanym w obrębie dziedzin...Data dostępności:
Charyzmat mordercy – audiobook
A. M. Honkisz
Dominick Aven jest policjantem, a Sara Higgins dziennikarka śledczą. Dzieli ich niemal wszystko, łączy wręcz obsesyjne zaangażowanie w wykonywaną pracę i wzajemnie okazywana niechęć. Pomimo tego, oboje czują, że jakaś potężna, pierwotna siła nieustannie ich do siebie przyciąga i budzi pożądanie. W mieście dochodzi do brutalnego morderstwa studentki. Prowadzący śledztwo Aven dostrzega jego rytualny...Data dostępności:
Data publikacji:
Totentanz – audiobook
Mieczysław Gorzka
„Nie da się uciec od nierozwiązanych problemów z przeszłości. Rany same się nie zabliźniają, mogą tylko przyschnąć. Wystarczy drzazga, żeby znowu zaczęły krwawić”. Śmierć objęła rządy w mieście. Wśród młodzieży mnożą się samobójstwa, wrocławska policja znajduje zwłoki zamordowanych młodych kobiet, płatny zabójca rozwiązuje problemy w światku handlarzy narkotyków. Kiedy spotyka się twarzą w twarz...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska Krystyna Iwińska-Knop
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Nauka o finansach. Przegląd dorobku ośrodków akademickich – ebook
Krystyna Piotrowska-Marczak Bożena Mikołajczyk Joanna Fila
Z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Finansów i Bankowości powstała publikacja, której celem jest prezentacja dorobku nauki o finansach ośrodków akademickich w Polsce. Aby zachować wysoką jednolitość prezentacji PSFiB zaproponowało skoncentrowanie się na dwóch obszarach: kierunkach badań i prezentacji publikacji uznanych za szczególnie ważne, a zarazem reprezentatywne dla każdego ośrodka. Przyjęta...Data dostępności:
Data publikacji: