Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mediów

Liczba pozycji: 199
  • Retoryka mediów Retoryka w mediach – ebook
    CENA NEXTO

    Retoryka mediów Retoryka w mediach – ebook

    Małgorzata Marcjanik  

    Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne – i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymiotnik – to jest słowo sztuczny. Sztuczny to już „niedobry”. Kiedyś słowo sztuczny znaczyło „zgodny z regułami sztuki”, ale dzisiaj sztuczny znaczy także „fałszywy”....

    Data dostępności:

    Cena: 26,10 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Recepcja mediów Tom 3: Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym – ebook
    CENA NEXTO

    Recepcja mediów Tom 3: Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym – ebook

    Publikacja „Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym” pod redakcją Barbary Bonieckiej i Anny Granat jest trzecim tomem serii „Recepcja mediów” (…). Książkę tę oceniam jako potrzebną i ważną zarówno z punktu widzenia wiedzy w zakresie zmian społeczno-kulturowych, dokonujących się w polskim społeczeństwie, jak i w zakresie praktyki edukacyjno-wychowawczej. Autorzy poszczególnych opracowań zamieszczonych...

    Data dostępności:

    Cena: 30,24 zł 33,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Syndrom Sztokholmski: Geneza, Analiza i Wpływ Mediów – ebook

    Edgar Enderson  

    Książka to dogłębna analiza zjawiska, które na zawsze zmieniło spojrzenie na relacje między oprawcami a ich ofiarami. Autor przybliża historię i definicję syndromu, by następnie przedstawić słynne przypadki i ich psychologiczną analizę. Książka nie unika trudnych tematów, przedstawiając również wpływ mediów na rozwój syndromu sztokholmskiego eksplorując studia przypadków i społeczną dynamikę tego zjawiska,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,79 zł 11,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,99 zł

    Więcej

    • EPUB
  • Filozofia techniki w dobie nowych mediów – ebook
    CENA NEXTO

    Filozofia techniki w dobie nowych mediów – ebook

    Andrzej Kiepas  

    Książka poświęcona jest problemom filozofii techniki w kontekście współczesnych przemian społecznych i kulturowych związanych , między innymi, z rozwojem i upowszechnianiem nowych mediów. Problematyka znajduje coraz większe zainteresowanie w Polsce, co znalazło też wyraz w trakcie ogólnopolskich Zjazdów Filozoficznych. Staje się ona też, przynajmniej w pewnych aspektach przedmiotem nauczania na różnych...

    Data dostępności:

    Cena: 28,35 zł 31,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,05 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Prawo mediów – ebook

    Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz prof. ASzWoj   Monika Nowikowska  

    Najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem szeroko rozumianych mediów: prasy, telewizji, radia i Internetu. W podręczniku omówiono: zasadę wolności wypowiedzi, regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie, przekaz medialny w mediach, ochronę dóbr osobistych w działalności mediów oraz odpowiedzialności...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,10 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,10 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Dyskurs telewizyjny w świetle lingwistyki mediów – ebook
    CENA NEXTO

    Dyskurs telewizyjny w świetle lingwistyki mediów – ebook

    Iwona Loewe  

    Autorka przyjmuje, że dyskurs telewizyjny należy do kultury, więc jest znakowy, transmisyjny, przechowujący zwyczaje wspólnoty dyskursywnej. W książce zreferowano stan badań nad telewizją w polskich badaniach filologicznych, a następnie nad dyskursem telewizyjnym. Autorka przedstawia w niej własną propozycję parametryzacji dyskursu telewizyjnego i zarysowania jego obszaru badawczego. Część książki...

    Data dostępności:

    Cena: 28,35 zł 31,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,05 zł

    Więcej

    • PDF
  • Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji – ebook
    CENA NEXTO

    Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji – ebook

    Alicja Jaskiernia   Janusz W. Adamowski  

    Tom 24. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Komunikowanie międzykulturowe rozumiane jako wzajemne oddziaływanie pomiędzy kulturami w danym kraju czy regionie odbywa się poprzez kontakty interpersonalne, wymianę informacji oraz wzajemne uczenie się i rozumienie pojęć pochodzących z różnych środowisk zdefiniowanych według narodowości,...

    Data dostępności:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wykłady z filozofii mediów: Podstawy nauk o komunikowaniu – ebook

    Jan Paweł Hudzik  

    „[…] książka o filozofii mediów w tym przypadku jest także głosem na temat stanu współczesnej kultury, tym samym wpisuje się w nurt medioznawstwa zorientowanego kulturoznawczo, czy też kulturoznawstwa zorientowanego medioznawczo. Powiedzieć że jednym z kluczy do zrozumienia świata ponowoczesnego jest trafne rozpoznanie świata mediów, to dziś banał. Ale danie odpowiednich narzędzi poznawczych (filozoficznych)...

    Data dostępności:

    Cena: 75,60 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Recepcja mediów Tom 1: Recepcja programów radiowych i telewizyjnych przez dzieci w wieku przedszkolnym – ebook
    CENA NEXTO

    Recepcja mediów Tom 1: Recepcja programów radiowych i telewizyjnych przez dzieci w wieku przedszkolnym – ebook

    Pierwszy tom z serii "Recepcja mediów" zawiera teksty obrazujące recepcję treści masowego przekazu przez dzieci w wieku przedszkolnym. Jest to ogromnie ważna kwestia z punktu widzenia dbałości dorosłych o rozwój najmłodszych i realizację najwcześniejszego etapu edukacji medialnej. Poszczególne części książki są różnego autorstwa, ponieważ dotyczą oglądu zjawiska recepcji mediów z różnych perspektyw...

    Data dostępności:

    Cena: 22,68 zł 25,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych – ebook
    CENA NEXTO

    Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych – ebook

    Małgorzata Laskowska  

    Publikacja dotyczy bardzo aktualnych zagadnień, które teoretycy mediów, komunikacji społecznej i dziennikarstwa dopiero badają, czyli wyzwań etycznych, jakie powstają w wyniku upowszechniania się nowych mediów, a zwłaszcza mediów społecznościowych. Przedmiotem badawczym podjętych badań, zaprezentowanych w niniejszej monografii, jest kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w Polsce. Głównym celem...

    Data dostępności:

    Cena: 33,30 zł 37,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna – ebook

    Renata Zarzycka  

    PODRĘCZNIK AKADEMICKI. Obecna pozycja naukowa jest przeznaczona ściśle dla czytelnika na wyższym poziomie edukacji, studiującego wymienione tu zagadnienia. Czytelnik nieprzygotowany edukacyjnie, może nie zrozumieć wielu omawianych tu definicji, słownictwa stricte naukowego i poruszanych zagadnień technicznych. Książka przeznaczona jest dla umysłów oczytanych w tematyce branży dziennikarskiej, medialnej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna – ebook

    dr Renata Zarzycka  

    Książka dr Renaty Zarzyckiej pt. "Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja medialna", omawia przemiany związane z cyfryzacją mediów w ostatnich trzech dekadach i powiązane z nimi pojęcie cyfryzacji oraz konwergencji w odniesieniu do różnych mediów. Dalej definiuje je ze szczególnym uwzględnieniem „cyfryzacji”, „konwergencji mediów” oraz „mediatyzacji”. Porusza temat pracy dziennikarzy,...

    Data dostępności:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 3 – ebook
    CENA NEXTO

    Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 3 – ebook

    Agata Opolska-Bielańska  

    Tom 38. serii "Media początku XXI wieku". Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp do przekazu medialnego na szeroką skalę, niezależnie od czasu i miejsca, wpłynął na zaangażowanie młodych ludzi w zgłębianie tajników nowych mediów. Wiąże się to również...

    Data dostępności:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 2 – ebook
    CENA NEXTO

    Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 2 – ebook

    Agata Opolska-Bielańska  

    Tom 37. serii "Media początku XXI wieku". Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp do przekazu medialnego na szeroką skalę, niezależnie od czasu i miejsca, wpłynął na zaangażowanie młodych ludzi w zgłębianie tajników nowych mediów. Wiąże się to również...

    Data dostępności:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 1 – ebook
    CENA NEXTO

    Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 1 – ebook

    Agata Opolska-Bielańska  

    Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp do przekazu medialnego na szeroką skalę, niezależnie od czasu i miejsca, wpłynął na zaangażowanie młodych ludzi w zgłębianie tajników nowych mediów. Wiąże się to również z zapotrzebowaniem rynku pracy na kompetencje...

    Data dostępności:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Recepcja mediów Tom 2: Wpływ sytuacji medialnych na komunikowanie się dzieci w wieku przedszkolnym. Wypisy – ebook
    CENA NEXTO

    Recepcja mediów Tom 2: Wpływ sytuacji medialnych na komunikowanie się dzieci w wieku przedszkolnym. Wypisy – ebook

    Tom 2 „Recepcji mediów” dotyczy zachowań komunikacyjnych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które zna¬lazły się w sytuacjach medialnych, czyli w bezpośrednich relacjach z nadawcą przekazu. Bezpośredniość ta może być rozumiana zarówno jako rozmowa face to face z dziennikarzem do mikrofonu i przed kamerą, jak i oglądanie ulubionego filmu animowanego. Zadaniem książki jest ukazanie konkretnych...

    Data dostępności:

    Cena: 20,79 zł 23,10 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Kultura mediów, ciało i tożsamość Konteksty socjalizacyjne i edukacyjne – ebook
    CENA NEXTO

    Kultura mediów, ciało i tożsamość Konteksty socjalizacyjne i edukacyjne – ebook

    Witold Jakubowski   Sylwia Jaskulska  

    Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, składa się z 23 tekstów i jest podzielona na dwie części. Pierwsza dotyczy kultury mediów, druga – płci i ciała. Jako redaktorzy tomu jesteśmy przekonani, że prezentowana problematyka jest ważna, teksty (choć łączy je kontekst edukacyjny) – interdyscyplinarne, a sposoby prezentacji poszczególnych tematów – niebanalne. Udało się nam w jednej książce zgromadzić...

    Data dostępności:

    Cena: 61,20 zł 68,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sztuka mediów. O świadomości gatunkowej dziennikarzy prasowych – ebook

    Magdalena Ślawska  

    Książka jest próbą opisu świadomości gatunkowej współczesnych dziennikarzy prasowych. Jest także próbą odpowiedzi na pytania dotyczące dziennikarskiego warsztatu: procesu powstawania tekstów, wyboru gatunku czy postrzegania czytelnika. Autorka definiuje świadomość gatunkową nie tylko jako wiedzę o gatunkach, ale przede wszystkim jako umiejętność przełożenia gatunkowego wzorca na tekst. Zakłada, że...

    Data dostępności:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,93 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Tryumf amatora: O społecznościowych praktykach tekstualnych w świecie mediów elektronicznych – ebook

    Krzysztof Gajewski  

    Publikacja podejmuje tematykę mediów komputerowych, ujmując ją z perspektywy literaturoznawstwa i antropologii kultury. Analizuje sfałszowane wiadomości, memy internetowe, autorstwo haseł wikipedii, funkcje kont w portalach społecznościowych, praktyki strumieniowania życia – przy jednoczesnym silnym metodologicznym umocowaniu w tradycyjnym literaturoznawstwie. Szereg zjawisk tekstualnych wiąże się...

    Data dostępności:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,70 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4 – ebook

    Agata Opolska-Bielańska  

    Sytuacja społeczno – gospodarcza, w jakiej powstała niniejsza publikacja, przejdzie do historii. Świat zdominowany przez COVID-19 stał się uzależniony od działań i relacji wirtualnego świata. Współczesny człowiek otoczony nowoczesnymi technologiami, w tym zaanektowanymi przez media, zmienia sposób funkcjonowania w społeczeństwie XXI wieku. Technologie kształtują nowe wzorce społecznych zachowań, głównie...

    Data dostępności:

    Cena: 62,10 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 199

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA